miercuri, 2 februarie 2011

Tonight

Muzica in surdina. Lumanari parfumate. Cada: jumatate apa fierbinte, jumatate spuma. Arome dulci. Aburi. Stat mai bine de 30 de minute in acest decor. Doar eu cu gandurile. Le`am pus in ordine, erau putin ravasite. Am iesit direct in halatul roz, pufos. In camera, lumina difuza. Un pat mare, dar gol. Lenjerie rosie, perne moi. O cana de lapte caldut, pe noptiera. Telefonul uitat pe undeva; oricum nu suna. Mi`am luat in brate ursuletul, l`am strans la piept, am inchis ochii si am adormit. Cu el si gandurile mele.

10 comentarii:

  1. @dinparti: as vrea sa te contrazic, dar nu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Incearca un Jack in loc de lapte. Vei dormi fara ganduri.

    RăspundețiȘtergere
  3. @evilessence: multumesc de sugestie. data viitoare asa fac :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte importan...pe Jack nu il incalzi...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. jack, merge si o vodka (Finlandia, my favourite)... sunt uneori prieteni buni si credinciosi...dar cand nu sunt in exces :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca ma duc si eu sa fac o baie fierbinte :))
    cand termin cu engleza :-<

    RăspundețiȘtergere
  7. @imperfectgirl18: spor la invatat :*

    RăspundețiȘtergere