marți, 15 februarie 2011

Now

Ochi`mi ramasera lipiti de geamul putin inghetat. Dincolo de el, cativa fulgi de zapada isi faceau drum prin aer. Dar nu ii vedeam. Mintea mi`era blocata, goala. In fata mea se derulau imagini aleatorii, vechi. Un fior mi`a strabatut intregul corp; am inceput sa tremur. Pe chip mi`apare un zambet vag, dar care nu`i al meu. Ochii se inunda de lacrimi.
Ceva nu e in regula cu mine. Incerc sa`mi impun o stare de liniste care sa ma ajute sa`mi dau seama ce se intampla. Nu reusesc. Plec de langa geam si ma intind in pat, cu speranta ca totul va reveni la normal. Inchid ochii. Cateva secunde totul e ok, apoi la fel.

3 comentarii:

  1. Totusi gandeste-te ca daca inchizi ochii vei trai asa cum vrei , dar deschizand ochii vei vedea ca lumea nu e asa cum ne imaginam noi... deci trebuie sa ne adaptam si sa supravietuim.

    RăspundețiȘtergere
  2. ceva muzica? life is beautifull >:d<

    RăspundețiȘtergere