joi, 17 februarie 2011

Good things.

Pentru ca vreau sa`i fac pe plac Biancai, voi incerca sa scriu patru lucruri bune despre mine. Sincer, nu credeam ca va fi atat de greu sa imi gasesc cateva calitati, dar se pare ca m`am inselat. Cand trebuie sa spun ceva despre mine, intotdeauna imi vin in minte lucruri rele defecte, chestii pe care as vrea sa le schimb. Pentru ca sunt principalul meu critic. Acum, trebuie sa scriu de bine. Complicat.
Cu ce sa incep?!


     1. Imi place sa iubesc MULT, iar atunci cand iubesc, dau TOTUL.

     2. Sunt capabila sa dau sfaturi bune, celor care au nevoie de ele.
         (Dar care la mine nu stiu sa le aplic)

     3. Sunt sensibila. (Si lucrul asta nu cred ca il stiu multi. Pentru ca
         majoritatea vad doar masca pe care o port zi de zi, care ma
         protejeaza de rautatea celor din jur. Mereu mi se pune o
         'eticheta' gresita, dupa aparente.)

     4. Stiu si imi place sa gatesc.

7 comentarii:

  1. multumesc ca ti`ai facut timp sa scrii,iubita mea.
    chiar eram curioasa sa vad ce lucruri scrii
    pe tine te stiam certata cu increderea.
    vezi ca se poate.
    esti mult mai speciala decat iti imaginezi tu! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. @imperfectgirl18: inca sunt certata cu multe lucruri. sper doar ca va fi bine. Multumesc, iubita :*

    RăspundețiȘtergere
  3. asta e un exercitiu bun..ca practic te analizezi pe tine..si cand mergi la un psiholog primul lucru pe care te pune sa il faci e sa spui patru calitati si patru defecte pe care le ai..faptul ca esti sensibila nu e un lcuru tocmai bun, pentru ca poti sa fii ranita mult mai usor de ceilalti...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Love me or hate me...: Asa este, sa fii sensibil e mai mult un defect. Multi profita de anumite slabiciuni.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ultima calitate face toti banii :). Hai, si prima.

    RăspundețiȘtergere
  6. @carbonaru: Depinde fiecare pe ce pune accent.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cea mai mare calitate a ta este ca esti verisoara mea :P

    RăspundețiȘtergere