duminică, 13 februarie 2011

4 my Valentine

Te iubesc cu inima, cu gandul, cu trupul...cu toata fiinta mea. Fara tine ce rost mai are viata mea? Cum sa pot merge singura printre atatea dorinte pe care doar cu tine le pot face sa devina realitate? Esti particica esentiala a sufletului meu fara de care nu pot trai. Nici macar nu pot sa ma gandesc, ma doare numai gandul ca te`am pierdut... Esti tot ce mi`am dorit si tot ce am nevoie ca sa pot fi mereu fericita. Te rog ai grija de sufletul si inima mea, ai grija de acest suflet de copil ce te iubeste fara incetare, ai grija de acest zambet ce numai tie ti`l ofer de fiecare data cand am ocazia. Ai grija de tot ce insemn cand sunt langa tine, de ceea ce sunt cand ochii mei intalneste lumina ochilor tai, de buzele mele ce le atinge mereu pe ale tale, de mangaierile mele ce iti apartin numai tie, de inima mea ce te iubeste doar pe tine. Ai grija de iubirea nosatra... Aveam atatea dorinte comune, o viata fericita impreuna plina de realizari. Unde sunt toate? Te iubesc! nu uita asta nici o clipa...

Alerg prin zile in cautarea ta. Rascolesc totul cautand privirea ochilor tai. Astept rasaritul doar pentru ca imi doresc apusul suav si misterios ca tine. Te caut, iubire, te caut smulgand promisiuni clipelor si ascultand cantecul ploii reci ce`mi domoleste fierbinteala dorintei de a te strange in bratele mele.


Astazi si`n fiecare zi, am nevoie de tine!

6 comentarii:

  1. Si eu te iubesc ally ;;) :* glumeam stii bine asta

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa declaratia de dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Bianca: in alta situatie, as fi scris de 1000 de ori mai frumos. :(

    RăspundețiȘtergere
  4. ally..mi`ai rupt inima cu postul asta.
    am simtit fiecare cuvant, pana la lacrimi..

    RăspundețiȘtergere
  5. @imperfectgirl18: iti poti macar imagina ce am simtit eu? ...

    RăspundețiȘtergere
  6. bineinteles ca pot..
    ai uitat ca am trecut si eu prin asta?
    :-<

    RăspundețiȘtergere