luni, 31 ianuarie 2011

Special day

31 ianuarie. Cu siguranta nu voi putea uita aceasta data. Poate pentru altii este doar o zi obisnuita. Noi stim ca este speciala. Este ziua ta.  Au trecut aproape doua luni de cand nu ne`am mai vazut. Mi`as fi dorit ca, macar azi, sa`ti pot privi ochii albastri, sa`ti tin palmele intr`ale mele si sa`ti spun tot ce vreau sa stii. Astazi sunt trista. Mai trista ca niciodata. Pentru ca ma gandesc la tine. Ziua asta, pe care mi`am dorit atat de mult sa o petrecem impreuna.. te gaseste in bratele ei. Spui ca ti`e bine, dar de fapt te minti singur. Am ramas fara cuvinte, le`am inchis undeva in adancul sufletului meu, si nu vreau sa le mai dau drumul. Tot acolo te afli si tu, ai uitat?!  Sunt confuza de tot si de toate, traiesc un vis urat care astept sa se termine, nu mai pot. Stiu ca ar fi trebuit sa inchid acest capitol si sa merg mai departe, sa nu am regrete si nici sa privesc inapoi. Vezi ce usor o spun? Dar numai tu stii ce se afla in spatele mastii ce o port zi de zi, numai tu poti privi dincolo de orice zid in spatele caruia ma ascund.
De fiecare data cand ma gandesc la tine am ochii inlacrimati. Inima incepe sa`mi bata mai tare, ma cuprinde o stare ciudata. Oare ce se intampla cu mine?!
Ma tot gandesc ce sa`ti urez in aceasta zi dar mintea mi`e goala. Ti`am spus tot, ti`am dat tot.. Iti doresc sa ai parte numai de lucruri frumoase, sa reusesti orice iti propui... Sa ai parte de sanatate, fericire. Si de o persoana care sa iti fie alaturi atunci cand ti`e greu, sa te iubeasca si sa te respecte neconditionat. Inca ceva... Sa nu te schimbi niciodata! Ramai acelasi baiat pe care l`am cunoscut eu. Poate ca multi iti gasesc defecte, e`adevarat, toti avem. Dar pentru mine esti cel mai bun model. Mi`ai aratat cum e sa ai ambitie, sa nu te dai batut atunci cand dai de greu. M`ai invatat sa iubesc cu toata fiinta mea, sa dau totul. Si ti`am dat totul.
A trecut atata timp...dar in inima mea totul e neatins. Nu mai pot sa ma mint ca nu`mi pasa si ca totul e ok, cand de fapt nu e. Te iubesc, asta e adevarul. Stii, vorbeam candva ca iubirea adevarata nu moare niciodata, indiferent de situatie si de cat timp este la mijloc. Nu am crezut pana nu am vazut cu ochii mei ca se poate. Orice`ar fi, te iubesc si te voi iubi la fel de mult.
Nu stiu cum sunt. Nici fericita, nici moarta…indeajuns de vie ca sa simt durerea. O durere care ma sfasaie incet..
Astazi este ziua ta. Fii fericit! Bucura`te de fiecare clipa! Traieste totul la intensitate mare! Si nu uita sa zambesti! Acum mai bine de trei ani ti`am daruit inima mea. Adu`ti aminte de ea, macar azi..

Nu ma pricep la urari. Pot doar sa`ti spun: La multi ani, puiule! Ca tare mi`e dor sa`ti zic asa..

6 comentarii:

  1. @Bianca: asta incerc sa cred si eu... dar nu`i chiar asa..

    RăspundețiȘtergere
  2. Ally...pe domnul timp tre' sa il ajuti si tu :)
    Been there done that - aproape 4 ani a insemnat timpul. Si mai e ceva...Timpul are nevoie de un prieten adevarat ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Standdowncafe: Stiu, e usor de spus! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. atat timp...atatea amintiri...scuza-ma ca sunt indiscreta,cat timp ati fost impreuna?

    RăspundețiȘtergere