duminică, 16 ianuarie 2011

La multi ani!

Astazi este o zi speciala pentru prietena mea care implineste 19 ani. La multi ani, Micu`! Vreau sa`ti spun ca iti doresc tot ce`i mai bun pe lume, sa ai parte de multa sanatate, fericire si muuuuulta multa iubire. Sa ai puterea sa treci cu bine peste orice obstacole sau greutati, sa fii mai buna, mai intelegatoare si mai ambitioasa. Nu uita niciodata sa zambesti, sa traiesti fiecare clipa la intensitate maxima. Ai o varsta minunata de care trebuie sa te bucuri din plin. Iti multumesc ca esti langa mine cand mi`e greu, ma certi si ma ajuti sa merg mai departe orice ar fi. Te iubesc, Micu` meu! :X

3 comentarii:

  1. heiiii alinushuuu` ms mult:xxx
    eu te iubesc mult mult de tot :Xxx
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si multa sanatate... Din pacate nu am putut sa ii urez mai devreme deoarece am fost la munca , una alta...

    RăspundețiȘtergere