luni, 10 ianuarie 2011

De vorba cu mine

E timpul sa avem o discutie serioasa. Nu te mira, cu tine vreau sa vorbesc, cea care tastezi cuvintele astea. Cred ca ai inceput sa te duci la fund rau de tot si asta ma nemultumeste. Chiar credeai ca o sa`ti mearga mult asa, de capul tau?! Nu, te`ai inselat. Am atatea lucruri sa`ti spun..de fapt, sa iti reprosez. Le meriti. Si ca bonus, o bataie, sa te trezesti la realitate. Ce ai patit, fetito? Tu nu vezi ca esti luata de proasta? Nu iti dai seama ca te lasi calcata in picioare mult prea usor? Eu nu te stiam asa! Unde e persoana aia ambitioasa de altadata? Unde ti`e puterea de care dadeai dovada acum mult timp? Si optimismul? Sa te intreb si de orgoliu? Cu siguranta nu ai niciun raspuns la toate astea. Taci, ca de fiecare data cand incerc sa iti explic faptul ca esti o lasa. Ma lasi sa te cert, dai din cap ca ai inteles si ca de maine toate se vor schimba, dar de fapt, nu faci nimic. Absolut nimic. Eu cu cine vorbesc?! Uita`te in jurul tau, deschide bine ochii, mai cunosti vreo persoana asa slaba ca tine?! Daca da, tare as vrea sa mi`o prezinti. Ca eu nu cunosc. De cat timp ai nevoie sa iti dai seama cat esti de proasta? Trebuie sa iti spuna cineva asta? Atunci iti spun eu. Da, esti!  Stiu ca nu ai curaj sa ma contrazici pentru ca am dreptate. Nu te supara, stii ca intotdeauna ti`am vrut binele, am vrut sa te vad fericita si implinita. Ai un suflet prea bun ca sa`l lasi asa la indemana oricui. Si cand spun oricui, stii la cine ma refer. Ai luptat, ai dat tot ce`ai avut, ai sperat, ai suferit, ai rabdat, ai plans, ai facut multe. Prea multe. Si se pare ca toate au fost in zadar. E timpul sa incetezi, pt totdeauna. De una singura nu o sa castigi nicio lupta, te asigur. Stiu ca ti`e greu, stiu ce e in sufletul tau si sunt sigura ca si el stie, dar nu vreau sa te mai vad suferind. Nu vreau sa mai vad nicio lacrima din ochii tai. Gandeste`te mai mult la tine! Nu te mai arunca asa, cu capul inainte. Gandeste macar putin. Pune fericirea ta pe primul loc. Apoi a altora. Stii ca ti`am mai spus, nimeni nu merita un asa sacrificiu. Ai facut mai mult decat era nevoie si ai vazut ca nu ai primit in schimb decat indiferenta. Nu te saturi si tu?! Ca sincer, oricine ar fi fost in locul tau, ar fi renuntat de mult la aceasta lupta impotriva curentului. Si ce sa vezi, curentul e mai puternic decat tine. Numai tu te ambitionezi sa crezi contrariul. Sper ca te`am pus putin pe ganduri si o sa analizezi inca o data, totul. De data asta imi doresc din suflet sa faci ceva bun. Tot taci...ma uit la tine si esti pierduta. De ce nu spui nimic?! Crezi ca sunt bazaconii toate astea? Poate ca sunt dura, dar cu tine asa trebuie. Ca altfel nu te inveti minte. Nu plange... tocmai ce te`am rugat sa nu mai faci asta. Dar ca de obicei, nu ma asculti, Priveste`te in oglinda. Vezi ce urati sunt ochii tai inlacrimati? Scumpa mea, nu esti singura, nici prima si nici ultima care treci prin asa ceva. Toti avem probleme, suferim, la un moment dat. Important este sa stim cum sa trecem peste toate cu capul sus, sa ne intarim si sa invatam din greseli. Iti mai spun ceva, ce probabil ai uitat. Nu esti singura! Apreciaza persoanele care le ai aproape si accepta ajutorul lor.
Cu siguranta o sa mai stam de vorba. Acum te las, linisteste`te si mediteaza. Noapte buna.

4 comentarii:

  1. simt ca parca toate astea ti le`am spus eu..
    in timp ce citeam, parca ma vad spunandu`ti exact acelasi lucruri..
    e pacat,copilas..

    RăspundețiȘtergere
  2. este greu ally , dar nu ai ce sa faci. Trebuie sa mergi mai departe , oricum si orice ar fi. Stiu ca este usor de spus si greu de facut , dar nu ai ce sa faci. Alta optiune nu ai

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alex: Trebuie, asa este. Dar sufletul nu intelege...

    RăspundețiȘtergere