joi, 6 ianuarie 2011

Oare mai pot?

De cateva zile am tot pierdut timpul gandindu`ma la mine, analizandu`mi comportamentul si reactiile in diverse situatii, sentimentele. Si am ajuns la concluzia ca sunt cea mai slaba persoana pe care o cunosc. Pentru ca nu reusesc sa`mi impun anumite reguli si ma las condusa de instinct, de ceea ce simt, chiar daca asta inseamnna sa fiu calcata in picioare uneori. Nu mi`e bine, stiu ca`mi fac rau, dar nu ma pot controla. Ce naiba am?!  De ce sunt asa, cand imi doresc tocmai contrariul? Si mai ales.. de ce imi arat slabiciunea?  Ma tot gandesc, oare nu m`am saturat ca altii sa faca ce vor din mine? oare cat o sa mai rezist asa, cand o sa ma trezesc la realitate si o sa ma ambitionez? Cat mai pot sa suport indiferenta cu care sunt rasplatita pentru vorbele si faptele mele bune? Cat? Toti avem o limita... a mea unde e?!  Cand va veni timpul ala in care sa tratez totul cu superficialitate, cand o sa devin mai nepasatoare cu persoanele care merita? De ce de cele mai multe ori gandesc cu sufletul, si nu cu capul? Intrebari peste intrebari, raspunsuri zero. Am ajuns la stadiul in care nu ma mai suport, ma urasc pentru felul in care ma comport si accept anumite lucruri. Sunt slaba, da! La naiba, ce ma fac?!

12 comentarii:

  1. Ce sa te faci daca esti slaba? Sa mananci mai mult :P

    P.S: Nu poti sa gandesti cu sufletul...there's no such thing ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim: Se pare ca nu ai inteles la ce am facut referire.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba da, normal ca am inteles. Doar incercam sa-ti ofer cea mai simpla solutie la problema ta care dureaza de prea mult timp...ti-am mai zis de multe ori...idi :P

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim: Dragule, de`ar fi toate atat de simple...

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai sunt, noi le complicam :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim: pe de o parte, ai dreptate :P

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt unele lucruri atat de puternic inradacinate incat nu poti sa le schimbi indiferent ce ai face. pentru ca daca ti-ai impune intr-un fel sa devii mai...rea, sa zicem, sa nu mai oferi ajutorul celor care ti-l cer etc, iarasi nu te-ai simti bine.
    nu trebuie sa ajungi la o limita, nu e bine sa ajungi la limite si sa cazi in extreme. e bine sa gasesti o cale de mijloc, sa-ti oferi sentimentele, ajutorul, gandurile si intetiile bune unui numar limitat de oameni care ti-au demonstrat ca iti sunt alaturi si ca tin la tine cu adevarat. iar restul, incearca incet incet sa ii ignori, sa fi indiferenta la anumite atitudini si vorbe. inceputul va fi greu, apoi va veni totul de la sine. i've been there! capul sus!trebuie doar sa ai putin curaj.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Hedwig: Mersi frumos pentru sfaturi. Mi`ar placea sa stiu si din partea cui sunt.

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt...o tipa din Craiova... n-as vrea sa dau prea multe detalii intr-un comment :P

    RăspundețiȘtergere
  10. @Hedwig: Multumesc :* .. daca vrei sa`mi dai detalii, o poti face si altfel, nu neaparat intr`un comment.

    RăspundețiȘtergere
  11. Crizele de identitate ar trebui să fie sărbătorite...

    RăspundețiȘtergere