marți, 18 ianuarie 2011

De ce........?


  • sunt asa orgolioasa uneori
  • nu sunt blonda, sa am o scuza cand zic vreo prostie                    
  • pierd vremea facand lucruri nefolositoare
  • ploaia ma deprima
  • imi spun ca totul va fi bine, stiind ca nu`i asa
  • nu imi place ciorba
  • nu pot sa ma ingras macar 2 kg
  • ajut persoanele care nu merita
  • dau sfaturi pe care eu nu pot sa le aplic
  • nu mai sunt mica
  • imi place Cola si guma de mestecat
  • nu am un frate mai mare
  • e frig
  • nu imi fac mai mult timp pentru mine
  • nu citesc mai mult
  • sunt nehotarata uneori
  • am un orgoliu dus la extreme
  • ma chinui sa invat matematica, daca tot nu voi continua in acest domeniu
  • nu reiau legatura cu prieteni din copilarie
  • ma doare capul frecvent
  • trece timpul asa repede
  • mi se pun 'etichete' gresite, de catre persoane care nu ma cunosc
  • lumea e rea
  • nu ma trezesc dimineata cu zambetul pe buze
  • nu ma bucur indeajuns de adolescenta
  • nu comunic mai mult cu mama
  • nu pot sa ma detasez de probleme
  • mi`e teama
  • vara lumea pare mai vesela
  • scriu toate astea

5 comentarii:

  1. Ally , iti spun o vorba care mi-a spus-o mama inainte cu 2 luni sa se intample ce s-a intamplat... " In viata nu trebuie sa intrebi unele lucruri deoarece nu vei primi raspunsuri." ...

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru ca asa esti tu, si majoritatea din chestiile astea numai tu le poti schimba daca vrei. Cred ca toti avem cate o astfel de lista in cap, in asta consta viata ... in a-ti pune intrebari si a cauta raspunsuri ... si stii ce e cel mai naspa? cel mai naspa e ca atunci cand crezi ca ai gasit toate raspunsurile, se schimba toate intrebarile.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alex: mama ta avea dreptate. dar cine poate respecta asta?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cristiana: sunt lucruri pe care nu le pot schimba, oricat as vrea...

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta e viata, cu dileme si bucurii! nu te speri! ESTI OK!

    RăspundețiȘtergere