vineri, 3 decembrie 2010

Winter

A trecut cam mult timp de cand nu am mai scris nimic. Dar..nu prea am avut timp. In ultima vreme am fost ocupata cu o gramada de lucruri..plus de asta, m`am apucat sa invat pentru Bac. Si da, de data asta vorbesc serios! Deeeci... E de bine! :D As scrie mai des cate ceva, daca as avea idei cat de cat ok. Dar, cum la capitolul asta nu stau prea bine.. prefer sa nu.

Oficial, e iarna de cateva zile. Inca astept prima zapada, care intarzie sa apara. 
 Mai sunt doar cateva zile si vine Mos Nicolae. Sau ar trebui. Ati fost cuminti? V`ati pregatit ghetutele?

Pana una`alta, ascultati melodia asta!

14 comentarii:

  1. @ Sugar Queen: Matematica :(, Romana si Biologie

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca şi mine. Şi eu spun matematică cu părere de rău.. Proba asta m-a făcut să-mi dau seama că mi-am ales greşit liceul şi profilul...

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Sugar Queen: Inca putin si voi spune la fel!
    Si..cand ai terminat liceul, ce ai ales mai departe? Presupun si sper ca o facultate care nu are treaba cu matematica :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, evident... ca voi alege un profil care nu are absolut nici o treaba cu matematica, la facultate. Sunt clasa a 12, ca şi tine...

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Sugar Queen: Ah, ce gafa am facut.. Dar..nu aveam de unde sa stiu ce clasa esti :-s ...Imi poti da cateva detalii? :D
    Si apropo, spor la invatat! Ca ai nevoie..mai ales la mate :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai..despre...tine..?! Ca sa nu ma mai trezesc spunand bazaconii :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mă cheamă Paula, am 18 ani, nu suntem din acelaşi oraş şi .. restul o să le mai afli pe parcurs.
    Stai liniştita, nu te trezeşti spunând bazaconii şi nici nu gafezi, doar că nu ştiai. E normal. Trebuie doar să întrebi.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Sugar Queen: Mersi frumos. Pari foarte matura. Din posturile tale as spune mai degraba ca ai vreo 25 ani. Imi place cum gandesti :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulţumesc, Ally. Eşti oricând binevenită pe blogul meu şi oricând binevenită să-ţi spui părerea, orice fel de părere.

    Cu drag,
    Paula

    RăspundețiȘtergere