vineri, 24 decembrie 2010

Scrisoare catre Mos Craciun

Draga Mos Craciun,

E prima data cand iti scriu. De fapt nu, ti`am mai scris acum multi ani, am dat scrisoarea mamei, iar ea ti`a dat`o cand s`a intalnit cu tine la cumparaturi. Asa mi`a spus, eu am crezut. Nu cred ca iti mai aduci aminte de mine. Acum iti scriu iar. Am mai evoluat, folosesc formatul electronic in speranta ca scrisoarea va ajunge cat mai repede la tine.
In ultimele zile m`am tot gandit ce sa iti cer. Nu sunt pretentioasa si de aceea nu`ti voi cere lucruri materiale. Sunt foarte multi copii neajutorati care au nevoie de asa ceva.. si carora te rog sa le faci o bucurie oricat de mica, acum in pragul sarbatorilor. In primul rand as vrea sa iti spun ca am fost foarte cuminte. Daca nu ma crezi, o poti intreba pe mama. Am ascultat`o, cand a avut nevoie, am ajutat`o, m`am apucat si de invatat pentru bac.. in fine, sper ca ai inteles ideea. Nu mai continui cu astea pentru ca nu vreau sa te plictisesti citind scrisoarea mea si sa nu ajungi la partea cea mai importanta. Am auzit ca esti darnic, asa ca mi`as dori sa`mi dai sanatate. Mai multa, sa dau si la ai mei. Forta de munca - putere sa trec peste orice obstacol. Ambitie - sa invat, sa reusesc in tot ce mi`am propus si sa nu ma mai las calcata in picioare.Sa nu mai las pe nimeni sa`mi ajunga la suflet, ca apoi sa`l distruga incet, incet. O doza maaaare de optimism - am avut candva, dar din dorinta de a`i ajuta pe altii, le`am dat optimismul meu, si nu mi l`au inapoiat. Neseriosi. Ar fi bun si niste noroc - accept si d`ala chior, numai sa`mi dai. Daca tot m`am apucat sa`ti scriu, iti cer si putina indiferenta. Nu o pastrez, vreau sa le`o ofer celor care merita. Am si un vis maret, pe care te rog din tot sufletul meu de copil (inca) sa mi`l faci realitate. Da, are legatura cu EL, nu trebuie sa iti mai spun pentru ca tu stii totul. Stii si cat de mult am suferit, peste cate am trecut si cate am indurat. Cred ca merit si eu sa fiu fericita.
 Adu`mi inapoi si zambetul care`l aveam mereu, ca mi`e tare dor. Si inima mea?! Nu, nu o vreau, las`o la el, ca i`am daruit`o si nu e frumos sa iei un cadou inapoi. Si ca tot a venit vorba, vreau si pentru el ceva. Sanatate, fericire, impliniri, iubire, intelegere. Cate putin din toate. Stii ca vreau sa`i fie bine, sa fie iubit asa cum merita. Fa`l te rog sa`si dea seama cat de important este pentru mine si ajuta`l sa ia decizii corecte.
Hai ca ma intind cam mult si apoi o sa spui ca nu ai de unde sa mi le oferi pe toate. Sper ca iti faci timp sa citesti si scrisoarea mea, pe ultima suta de metri. Iti multumesc, mosule. Te astept cu drag - de fapt, cu ce ti`am cerut. Si sa nu uit, Craciun Fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu