marți, 21 decembrie 2010

Nothing

Pentru ca esti special si pentru ca tu esti si ramai motivul care m`a schimbat. Odata cu tine am inceput sa iubesc ceea ce uram candva sau ce nu indrazneam sa accept.. si am inceput sa urasc tot ce credeam ca imi face bine dar de fapt ma tinea pe loc.
Mi`ai deschis ochii, m`ai desprins de trecut si mi`ai dat forta sa merg mai departe, cu toate ca acum nu mai esti langa mine...
Am nevoie sa am linistea mea, sa ma asculti pana si atunci cand tac, sa ma strangi in brate si sa nu`mi mai dai drumul...As vrea sa te strang in brate, sa tip de fericire si sa nu`mi pese de nimeni, sa pot sa ma exprim fara sa fiu judecata, sa`ti spun tot ce simt...dar realitatea ma opreste! Uneori am nevoie sa te vad, sa stiu ca esti bine, sa stiu ca esti fericit...

Doamne, puiule...cat imi lipsesti !!!
...Sper si totodata cred ca va fi bine...da...va fi... pentru ca speranta moare ultima...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu