joi, 30 decembrie 2010

2011

Mai e foarte putin si spunem adio anului 2010, cu sperante mult mai mari de la anul ce vine. Cum se obisnuieste, la sfarsitul fiecarui an tragem linie si vedem cate din obiectivele propuse am realizat. Si facem o lista noua, cu alte dorinte si lucruri care le vrem implinite pe parcursul anului urmator.
 Pentru mine, 2010 a fost un an greu, foarte greu..in care nu prea am avut parte de lucruri frumoase si fericire. M`am tot gandit si eu la ceea ce imi doresc de la 2011. In primul rand imi doresc sanatate mie si alor mei, pentru ca este cea mai importanta. Putere de munca, mai multa ambitie si incredere in fortele proprii.
Cel mai mare obiectiv este sa iau bacul cu o nota buna, sa intru la facultate pe locurile fara taxa si sa ma mut la Bucuresti. Sa fiu mai buna, mai intelegatoare, mai sociabila..  
Imi doresc din suflet si ca el sa aiba parte de toate lucrurile frumoase. Le merita din plin, este o persoana buna si speciala.
Numai lucruri bune va doresc si voua, fie ca anul ce vine sa fie mai bun si sa va aduca numai fericire.
 La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu