joi, 17 martie 2011

Copil Tampit

Va mai aduceti aminte de Copil Tampit? (click aici) Ei bine, acum cateva zile m`a vizitat. A fost ceva neasteptat, m`a luat prin surprindere deoarece credeam ca nu va mai aparea curand. Am stat de vorba la un pahar de suc (cola/pepsi bineinteles, doar avem aceleasi gusturi). Alaturi de el, m`am simtit iarasi in largul meu, i`am povestit tot ce aveam pe suflet, m`a ascultat si mi`a dat sfaturi bune de urmat. Inainte sa plece, mi`a lasat o doza de optimism. El are multe, eu niciuna. A fost o vizita scurta, dar mi`a promis ca se intoarce curand. 

2 comentarii:

  1. tii minte ca eu ti`am zis asa?
    cu multi ani in urma..
    trebuia sa ma chemati si pe mine
    ca mi`e tare dor de el :">...

    RăspundețiȘtergere
  2. @imperfectgirl18: data viitoare promit ca te voi chema. si lui cu siguranta ii e dor de tine >:d<

    RăspundețiȘtergere