duminică, 20 martie 2011

Semnificatia numelui


Pentru ca mereu sunt curioasa de cate ceva, astazi m`am gandit sa descopar semnificatia numelui meu. De fapt, prenumelui. Am dat un search pe amicu` Google si iata ce am gasit:


ALINA - originea numelui este "Adal" ("nobil" in germana veche).
Purtatoarea acestui prenume vrea sa ii inteleaga si sa ii ajute pe ceilalti si are o fire prietenoasa, sociabila, incantatoare. Se lasa, insa, prea usor influentata de ceilalti si poate fi insensibila, indepartandu-i astfel pe cei din jur.
Desi isi face cu usurinta noi cunostinte si pare placuta si concilianta in conversatii, poate deveni inflexibila si autoritara, daca lucrurile sunt impinse prea departe. Ceilalti stiu ca nu i se poate dicta ce sa faca si ca rareori se razgandeste, o data ce a luat o decizie. Prefera situatiile care ii lasa, cat de cat, libertate, si e reticenta cand vine vorba sa-si asume responsabilitati sau un volum de munca prea solicitant.


Cum nu multi stiu, al doilea prenume al meu este Adriana. 


ADRIANA - nume latin care isi are originea in Hadrianus, insemnand de la Hadria, acesta din urma fiind numele unei localitati din Imperiul Roman…
Prenumele Adriana predispune la capacitatea de a intelege oamenii cu care vine in contact si a da egala atentie unor puncte de vedere diferite, chiar opuse. Pentru ca ii displace sa asiste la conflicte sau la suferinta cuiva, are tendinta de a le aplana, doar de dragul armoniei. Totusi, acest talent de pacificator ii poate provoca lui insusi suferinta , caci, pe de o parte, se baga in chestiuni care nu il privesc, iar pe de alta parte adesea beligerantii il fac pe el vinovat de starea de tensiune. Caracter prietenos si amabil, poate imbratisa profesii in care talentul sau de a media sa fie pus in valoare. 


Oare mi se potrivesc?



Un comentariu: