marți, 29 martie 2011

Se apropie finalul...

De cateva zile tot stau si ma gandesc si parca nu realizez cat de putin mai e pana la BAC... :( Termin clasa a 12`a... A trecut atat de repede timpul... Parca mai ieri paseam pentru prima data pe poarta liceului, cu teama si curiozitatea unui copil, intr`o lume noua, colegi noi, experiente noi... Au trecut aproape 4 ani care, cu siguranta vor ramane printre cei mai frumosi din viata. Pana acum ceva timp imi doream sa termin mai repede liceul, sa scap de stres, de invatat..dar acum, cand mai e atat de putin, incepe sa`mi para rau. Ma cuprinde un sentiment ciudat. Cu toate ca sunt multi colegi cu care nu am avut prea mari tangente, nu am iesit prea des si nici nu am fost apropiati, stiu ca le voi duce dorul. Imi vor lipsi, chiar daca acum prezenta lor imi este oarecum indiferenta. Mai sunt doar 2 luni de liceu...sunt foarte aproape de final, un final care sper sa`mi aduca rezultatele pe care le doresc si sa`mi deschida usa spre o noua viata. Pe langa toate astea, apare si teama. Mi`e teama de acest sfarsit, stiu ca`mi va parea foarte rau si stiu ca anii de liceu nu`i voi mai avea niciodata. Vor ramane doar amintirile frumoase. Sper ca voi tine legatura cu colegii si ca peste ani ne vom revedea sa depanam amintiri de neuitat. Imi pare rau...

9 comentarii:

  1. puiule..eu te inteleg perfect
    anul trecut, si eu treceam prin aceeasi stare.
    insa..din fericire, eu am pastrat legatura cu fostii colegi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai bine e sa pastrezi cu toti colegii legatura .. Multi nu constietizam cand suntem in liceu ne rugam sa treaca , iar cand se termina plangem. Pentru ca la fiecare sfarsit de clasa a 12- se pune melodia : Ani de liceu.. care sincer pe toata lumea ii misca putin emotional. Si pe tine te va misca acea melodie.. chiar daca o asculti acum , nu vei simti in totalitate ceea ce vei simti atunci . Tot ceea ce poti sa faci este sa inveti pentru bac si sa mergi mai departe...

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow...cei mai frumos ai din viata sunt cei de liceu...nu generala, nu facultatea...liceul.
    Sa nu stergi nici o zi din acesti ani din memoria ta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Invata pt bac ca sa te bucuri de un final fericit si incearca dupa ce se termina totul sa tii legatura cu colegii tai, sa te mai intalnesti cu ei, chiar daca mai rar. Mult succes la bac, spor la invatat si distractie maxima la banchet!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult. Incerc sa fac fata pe cat pot. Sper dupa bac sa revin numai cu vesti bune.

    RăspundețiȘtergere
  6. A si inca ceva...ai sa imi dai dreptate peste ceva vreme - e cel mai simplu examen dar cel mai important.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Standdowncafe: Nu te pot contrazice, stiu ca ai dreptate. Dar, pana o sa trec de etapa asta, mai am de munca putin.

    RăspundețiȘtergere
  8. De-abia de acum vei incepe sa traiesti cu adevarat, vei vedea.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Carbonaru: sunt nerabdatoare...dar totusi am un sentiment de teama...

    RăspundețiȘtergere