marți, 30 august 2011

Sfarsit de vara

30 August. Mai este doar o o singura zi.. Si s`a mai dus o vara... Toamna este un anotimp frumos, dar parca mai trist. Peste o luna plec de langa ai mei si din camera de care ma leaga atatea momente frumoase, ma mut in Bucuresti. Pana acum parca abea asteptam momentul, dar cu cat se apropie, cu atat as vrea sa il indepartez, sa opresc timpul in loc, sa fug in trecut. O sa`mi fie greu, sunt constienta de asta. Dar asta este rostul vietii, trebuie sa merg mai departe. Orice inceput e greu, sper doar ca voi reusi sa trec peste cat mai usor si repede. Tot peste o luna incep si facultatea. Oameni noi, colegi noi, prieteni noi...totul nou. O noua viata. Sper ca va fi bine.

9 comentarii:

  1. Baftă! O să fie bine >:D<

    Ador toamna <3

    RăspundețiȘtergere
  2. În Bucureşti? Şi eu tot acolo am să ajung peste o lună. La ce facultate eşti?

    p.s. Toamna e un anotimp minunat. Trebuie doar să vedem partea frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anderakitteker: Sper sa fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Paula: Kinetoterapie, UNEFS. Dar tu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Universitatea Bucureşti, Facultatea de Jurnalism şi Sţiinţele Comunicării. Suntem în acelaşi sector.

    RăspundețiȘtergere
  6. hey..cheer up!!o sa iti placa in Bucuresti:)..

    RăspundețiȘtergere
  7. @Paula: Poate o sa ne si vedem, prin capitala.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Love me or hate me...: Imi place Bucurestiul, acum ramane doar partea cu noii colegi, prieteni.

    RăspundețiȘtergere
  9. De ce nu?! La asta mă gândeam şi eu. Niciodată să nu spui niciodată.

    RăspundețiȘtergere