marți, 16 august 2011

Azi

Astazi m`am trezit cu soarele de mana, cu zambetul pe buze si o pofta de viata cum nu am mai avut de mult timp. Astazi sunt bine dispusa, de astazi vreau sa uit de tot si toate, vreau sa ma bucur din plin de putinele zile de vara care au mai ramas. O sa ofer cate un zambet fiecarei persoane cu care`mi intersectez privirea. Asa sunt eu, vesela si plina de energie. Asa eram... dar in ultima vreme am cam uitat. Am lasat pe altii sa`mi influenteze viata si am ajuns in punctul in care nu mai am nimic, nici de pierdut, nici de castigat. Renunt la tot si o iau de la capat. Inca pot.

2 comentarii:

  1. Optimismul e cheia spre fericire, zic eu. Şi multe, multe zâmbete. Şi să ştim să facem haz de necaz atunci când lucrurile iau întorsături neaşteptate. Ţine-o tot aşa!

    Numai bine,
    Paula

    RăspundețiȘtergere