sâmbătă, 20 august 2011

La multi ani, blogule!

Ehee, iata ca a trecut fix un an de la prima postare pe acest blog. Blog pentru care la inceput nu am dat asa mare importanta, dar care, treptat, a inceput sa faca parte din viata si activitatea mea. A devenit mai mult decat un spatiu pe net, a fost un jurnal unde am scris aproape tot ce am avut pe suflet si ce am simtit ca trebuie spus cumva, si unde voi continua sa scriu. Cu toate ca multi nu sunt de acord si au impresia ca este o pierdere de timp, pentru mine inseamna destul de mult incat sa nu renunt la el. Inca o data, la multi ani! :D

4 comentarii:

  1. la multi ani! la cat mai multe postari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multi ani si cat mai multe postari.. dar sa fie zilnice :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai mare dreptate. La multi ani lui! >:D< Al meu implineste 1 an cam pe la jumatatea lunii septembrie:)

    RăspundețiȘtergere