sâmbătă, 23 octombrie 2010

Pt voi.

De cand am reactivat blogul, am fost surprinsa sa descopar ca sunt persoane cu care nu schimb doua vorbe, dar care citesc toate porcarioarele care le postez aici. Am reusit sa le rapesc cateva minute din timpul lor. Si asta nu poate decat sa ma bucure. ..sau nu?!  Hmm... nu stiu ce sa zic.. Oricum, sunt mult mai multi cei care ma critica si`mi gasesc mereu defecte, decat cei care ma apreciaza. Am o gramada de asa zisi 'prieteni', care se dau interesati de viata si problemele mele, dar care atunci cand am nevoie de ei cu adevarat, nu stiu cum sa dispara mai repede din peisaj. Majoritatea se dau prieteni in fata si te lovesc pe la spate, cand te astepti cel mai putin. Nu degeaba zicala aia "Fereste`ma Doamne de prieteni, ca de dusmani ma feresc singur". Am deviat subiectul. Postul asta era pentru cei care sunt alaturi de mine, ma inteleg si ma sustin in tot ce fac. Sunt foarte putini, e`adevarat, dar nu ma plang. Pentru ca stiu ca daca am nevoie de ei la orice ora din zi sau din noapte, sunt dispusi sa ma ajute, sau macar sa ma asculte. Si cel mai important, sa nu ma judece. Vreau sa le multumesc pentru ca sunt langa mine atunci cand imi e bine, dar si atunci cand simt ca nu mai fac fata problemelor. Le multumesc si pentru ca ma suporta cand sunt isterica si tip din orice, cand reusesc sa gasesc motive de cearta banale. Va iubesc, ma! >:D< Fara voi sigur nu as reusi sa merg mai departe.

2 comentarii:

  1. heeei..si eu te citesc, copil tampit!
    si imi pare rau ca nu am timp sa vb mai des..
    da`facultatea imi mananca zilele :-<

    RăspundețiȘtergere