marți, 19 octombrie 2010

E treaba mea !!!

Da, e treaba mea ce fac, ce spun, cu ce ma imbrac, cu cine vorbesc, pe cine iubesc, cu cine ma cert si cum traiesc. Si pot sa continui la nesfarsit cu astea. E DOAR PROBLEMA MEA. Nu priveste pe nimeni viata si preocuparile mele. Lasati`ma frate in pace, nu ma mai criticati atat ca nu ma ajutati cu nimic. Ah, ba da. Ma enervati. La culme cateodata. In loc sa va preocupe viata mea mai bine v`ati vedea de ale voastre. Fac ce vreau si cum vreau, iar daca gresesc, e vina mea. N`am nevoie sa`mi arate cineva asta, pentru ca oricum aproape nimeni nu stie s`o faca. Sunt foarte putine persoanele care ma inteleg cu adevarat..cele care nu imi cer n explicatii pentru faptele mele, care ma asculta oricat de multe prostii as spune, care sunt alaturi de mine in orice situatie, care`mi ofera un zambet sincer dar si un umar pe care sa plang, la nevoie. Acele persoane merita respect si apreciere, merita cu adevarat prietenia mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu