joi, 21 octombrie 2010

Nimic.

Azi n`am inspitatie. Nu`mi trece nimic interesant prin cap despre care as putea sa scriu :( Sunt obosita si vreau sa dorm, Da, sunt si putin nervoasa din cauza unei dudui fete care habar n`am ce cauta in meseria ei.chelnerita. Am intalnit`o in seara asta la un bar unde am iesit cu colegii. A venit la masa, si`a notat comanda pe un carnetel, ca memoria oricum nu o ajuta, iar cand a trebuit sa o aduca, s`a impotmolit. In ce naiba?! :)) A incurcat bauturile, pizza a adus`o dupa juma` de ora an rece, fara tacamuri, iar la nota de plata au aparut niste bauturi care le comandasem, dar care n`ajunsesera pana la plecare + alte chestii de care habar n`aveam. Foarte inteligenta tipa. A reusit sa ne indispuna cu prostia si atitudinea ei. Cu siguranta o sa evit locul ala de acum inainte.
Sper ca se intelege ceva din ce am scris ca mi`e prea somn sa recitesc. Noapte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu