miercuri, 10 noiembrie 2010

Story

Stateam de vorba zilele trecute cu un amic.. si mi`a povestit despre ultima lui relatie... cum a decurs... cum s`a terminat...
Vreau sa va arat si voua :)
Dar pentru ca nu a vrut sa se stie despre cine e vorba si a fost de acord sa public aceasta conversatie, i`am modificat numele.
Trebuie sa ii multumesc pentru increderea acordata. :)




Anonim : O tipa...draguta...
Anonim : a alergat dupa mine 2 ani...
Anonim : si eu am aflat destul de tarziu
Anonim: ma rog, intr-un final am fost la ea la scoala
Anonim: ea, super timida..
Anonim : i-am zis buna, ne-am cunoscut si ... i-am facut ce-a mai frumoasa zi din viata ei, asa mi-a spus
Anonim : asta cam acum 1 an
Anonim : apoi ma rog... ne-am "combinat" si ... a fost totul super ok 8 luni
Anonim : am plecat la facultate, i-am zis ca ... eu nu o sa o ranesc sau chestii de genu
Ally :X : a fost cea mai lunga relatie a ta?
Anonim : da, pana la ea, am avut numai relatii de 2 saptamani, pt ca realizam ca nu am cu cine
Anonim : ea a fost ok pt ca am fost primul ei prieten
Anonim : si eu am un caracter asa...binevoitor si ... ajutator
Anonim : si i-am facut cred ca... cea mai frumoasa perioada din viata ei, am schimbat-o total, era super rusinoasa si timida
Anonim : si acum 2 saptamani imi zice ca nu mai vrea sa fie cu mine...
Ally :X : motive..? avea?
Anonim : toti din liceu mi-au zis ca sta in fiecare pauza cu unu ... ma rog...eu aveam incredere super multa in ea
Anonim : ea mi-a zis ca "ochii care nu se vad, se uita" ... cum plm sa se uite dupa 2 sapt ?
Anonim : faza e ca am schimbat-o total, e foarte deschisa acum si chestii de genu
Anonim : si ... na.. s-o fi indragostit de altu
Anonim : si ... nu am apucat sa ma indragostesc de ea, cred
Ally :X : in 8 luni nu ai apucat sa te indragostesti...?
Anonim : dar ce mi-a zis ea..m-a facut sa ma simt extrem de aiurea....adica ... ofticat...
Anonim : aproape 9 luni ..
Ally :X : si nu au fost de ajuns sa o iubesti?
Anonim : nu am apucat, pt ca ... mai mult am stat de ea.. sa o invat diverse chestii...
Anonim : am invatat-o sa danseze, sa faca ... o gramada de chestii

Ally :X : e mai mica?
Anonim : da, cu 3 ani
Ally :X : adica are vreo..16 ani?
Anonim : da
Anonim : ..am invatat-o sa cante la chitara
Anonim : am invatat-o sa viseze la tot ce se gandeste ea... adica... era super pesimista si negativista
Anonim : stateam cu ea ... intr-o seara in parc intinsi pe spate... si vorbeam despre chestiile care ne plac cel mai mult si despre cum ar fi sa le avem
Ally :X : si daca nu tineai la ea..nu o iubeai.. de ce ati stat 9 luni?
Anonim : pai tineam intrun fel la ea
Anonim : pt ca eu eram primul ei prieten...si nu o puteam lasa asa
Anonim : nu puteam sa fiu eu cel care ii da papucii, sau sa o insel chestii de genu...
Anonim : nu puteam ... sa o ranesc...sa se gandeasca toata viata la ... ma rog.. pur si simplu nu puteam
Anonim : faza e ca... ea atunci cand mi-a zis ca nu mai vrea sa fie cu mine
Ally :X : ati vb fata in fata atunci cand ti`a zis asta?
Ally :X : sau la tel, mess...?
Anonim : ea mi-a dat "papcii"  pe mess

Anonim: si peste doua zile am mers acasa..si i-am zis..hai sa iesim in oras sa vorbim.. totul ..stii
Anonim : sunt deschis... imi place sa stiu ... cam totul ..si sa incerc sa indrept chestiile
Anonim : mi-a zis ca "le-am zis la ai mei ca nu mai suntem impreuna, si nu ma lasa in oras"
Anonim : mi-a facut ... o gramada de chestii ... UIMITOARE
Anonim : dupa ce ne-am despartit nu ma asteptam niciodata
Anonim : mai ales ca ea era moarta dupa mine.. 2 ani .. inainte... apoi 9 luni ...
Anonim : era cea mai fericita persoana
Ally :X : si cand s`a rupt totul? cand ai plecat la facultate in Bucuresti??
Anonim : apoi ...dupa cateva zile am auzit ca e cu altul
Anonim : da
Ally :X : mergi rar acasa..?
Anonim : in primele saptamani am mers ... in fiecare weekend..
Anonim : era ok avand in vedere ca ai ei nu o lasau sa iasa in timpul saptamanii, ca avea scoala
Anonim : faza e ca a schimbat-o liceul enorm
Anonim : sper sa nu se simta niciodata asa dezamagita.. cum m-a facut ea pe mine sa ma simt...
Anonim : deci am tinut la ea
Ally :X : dar ea la tine..? nu mai tine asa dintr`o data..?
Anonim : si acum...ma uit pe pozele din tel ... cu noi ..
Anonim : da.. exact... dintr-o data..
Anonim : ma rog am vorbit cu ea mai multe chestii
Anonim : de genul...de ce..? ...
Anonim : si nu a vrut sa scoata un cuvant... si pana la urma i-am zis eu
Anonim : ca nu ai mai vrut sa continuam ca te-am plictisit ?
Anonim : adica ... eu mereu am fost super deschis cu ea, ii ziceam tot ce se intampla cu mine
Anonim : acasa, la scoala...ma rog..ii ziceam asa...chestii
Anonim : si ... nu lasam loc de secrete sau chestii de genu
Anonim : si cert e ca ... asta e cel mai bun motiv pt care cineva nu vrea sa mai fie cu cineva
Anonim : nu mai aveam acel ... ceva care trebuia descoperit
Anonim : ma rog, acum am invatat asta
Ally :X : e foarte bine sa fii deschis si ca comunici cu persoana de langa tine...

Anonim : da, dar sa mai lasi si loc de cate un mister... chestii ascunse despre tine, care sa le descopere
Anonim : nu stiu ..
Anonim :avand in vedere ca eram primul ei prieten... nu puteam sa o insel...sau sa o fac sa se simta aiurea cumva.. cum ca ar fi gresit ea ceva sau chestii de genu
Anonim : am vrut sa ii fiu cel mai frumos vis ... si i-am fost...ceva vreme
Anonim : cand ne certam ... adica cand avea ceva sa imi spuna, sa se planga despre ceva la mine
Anonim : nu avea curaj la inceput
Anonim : am facut-o sa inceapa sa imi zica in fata chestiile care o deranjeaza la mine
Anonim : si erau cele mai tari momente.. cand incepea sa planga in mijlocul parcului.. la mine in brate
Anonim : si apoi ii explicam ca nu e asa cum crede ea...si totul era asa de tare...
Anonim : luam o ciocoloata si radeam toata ziua
Anonim : alea sunt singurele momente care chiar le regret din relatia aia
Anonim : dar...e doar...povestire .. .despre .. mine si ea..adica
Anonim : eu sunt de parere ... ca aproximativ la fiecare baiat...mai urat...gasesti chestia asta
Ally :X : mi`e greu sa cred ca mai exista baieti asa.. deschisi, comunicativi, sinceri...
Ally :X : si care sa se comporte asa...
Anonim : sunt.. doar ca trebuie sa ii cauti...
Ally :X : pe parcurs lucrurile se schimba...
Anonim : asa zice si ea de mine.. ca m-am schimbat
Anonim : defapt, ea e cea care s-a schimbat, dar inca nu si-a dat seama, poate inca nu s`a maturizat indeajuns... cat sa constientizeze anumite lucruri
Ally :X : dar de cand v`ati despartit ati mai vb?
Anonim : pai de cand mi-a zis ca nu vrea sa iasa cu mine "pt ultima data"
Anonim : eu unul nu am mai zis nimic.. si nici ea nu s-a obosit sa ma bage in seama..
Anonim : tot timpul cat am fost cu ea am ajutat-o, prea mult s-a folosit de mine
Anonim : daca nici macar nu mai sunt cu ea
Anonim : nu mai sunt asa interesat sa o ... initiez in ... lumea frumoasa care urma sa ii inceapa
Ally :X : chiar crezi ca s-a folosit de tine?...
Anonim : asa mi se pare, adica, am toat ajutat-o pana cand s-a descurcat singura...si de atunci nu ma mai baga in seama... ce sa cred ?
Ally :X : da, cam asa e...
Anonim : cand s`a vazut destul de puternica sa mearga singura... s-a retras...
Anonim : m-a dat la o parte..nu a mai avut nevoie de ajutor...
Anonim : ti-am zis ... am simtit decat super mare dezamagire.. si oftica
Anonim : pt ce a fost si s-a pierdut..  acum..a trecut..
Anonim : incerc sa nu ma mai gandesc la ea..
Anonim : ca imi fac rau...

5 comentarii:

  1. Another one bites the dust :))

    Asa se intampla cand ai incredere intr-o fata, cand presupui ca ele nu sunt ca noi baietii niste "curvari", ca ele cauta iubire si tot felul de astfel de bazaconii.Singura diferenta intre noi si ele este ca noua nu ne e rusine sa recunoastem asta.
    Solutia...don't love and cry, just fuck and smile. Sunt sigur ca "Anonim" asa va face de acum daca stie ce e bine pentru el.

    RăspundețiȘtergere
  2. dragut blogul, acum am dat de el.
    chiar vroiam sa comentez la aceasta...poveste. eu poate nu am reusit sa cuprind intreaga profunzime a acestei relatii dar mie mi s-a parut un contrast destul de mare intre replica lui (care mi-a sarit imediat in ochi) ca tinea "intr-un fel la ea" si tam-tamul pe care il face ca respectiva i-a dat papucii. nu cred ca la mijloc au fost sentimente de...iubire. el s-a simtit tradat si dezamagit ca i-a acordat individei atata timp iar ea, ajungand la etapa adolescentei in care tot ce e nou e frumos si minunat, a gasit pe altul. shit happens! da el unde credea ca va ajunge relatia asta? ce credea ca se va intampla? ca ea il va urma ca un catzel fidel ca a dresat-o frumos? :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. @hedwig: n`am idee cine esti, dar mersi frumos pt aprecierea blogului.
    si..in legatura cu 'relatia' lor..nu stiu ce sa zic.. spune la un moment dat ca nu a avut timp sa o iubeasca, in 9 luni..ca a stat sa o invete diverse... putin prea visator as zce..naiv..

    RăspundețiȘtergere