duminică, 7 noiembrie 2010

Pt tine.

 8 Noiembrie. O zi obisnuita. De fapt nu, e sarbatoare. Sf. Mihail si Gavril. Inevitabil gandul imi zboara catre tine. Pentru ca este ziua ta. Inca ma gandesc la modalitatea prin care iti voi transmite urarile. A trecut atata timp... Oare ce`ti voi spune? Cum? Am prea multe intrebari in gand...si raspunsurile refuza sa apara. Refuz sa ma gandesc la tine, nu vreau. Nici macar acum. De ce`mi apari mereu in minte? As vrea sa te imbratisez o clipa.. Doar atat, apoi sa`ti intorc spatele si sa plec. As vrea sa vezi cat de indiferenta si rece pot fi.. As vrea sa vezi tot ce am invatat...de la tine. As vrea.... Da` de ce? Nu, nu mai vreau nimic! Sunt confuza. Si totusi vreau... sa iti spun toate gandurile mele. De fapt..mai bine nu. Sunt nehotarata, dar ma rezum la un simplu "La multi ani!". Restul le stii. Sau, le stiai. In caz ca le`ai uitat, nu ti le amintesc. Postul asta nu are rost. Fiindca stiu ca nu`l vei citi. Cu toate ca mi`as dori atat de mult... Sa stii ca nu te`am uitat.. Doar am facut ceea ce mi`ai cerut. Am uitat tot ce vroiam sa zic.. m`am pierdut printre ganduri si clipe.. Credeam ca mi`a trecut. Ce se intampla cu mine? ... Sa revin. Maine este ziua ta de nume. Am atatea lucruri sa`ti spun... Dar cum? In primul rand, as vrea sa stii ca iti doresc tot ce`i mai bun pe lume. Si multa sanatate. Imi doresc atat de mult sa stiu ca esti bine, ca fiecare raza de soare te gaseste dimineata cu zambetul dulce pe care ti`l stiu, cu pofta de viata care mi`ai aratat`o de atatea ori.. Pentru ca numai stiindu`te fericit si implinit pot fi fericita la randul meu, chiar daca diferit. Cele mai bune ganduri le am azi, pentru tine. Pentru ca meriti. In ochii mei nu te`ai schimbat. Si cu siguranta nu te vei schimba. Pentru ca esti special. Ai reusit sa`ti ocupi un loc imens in viata si inima mea. Si timpul trece... nu sta o clipa pentru mine... Nu ma lasa sa`ti vad ochii albastri, de care mi`e atat de dor.. Aberez. Iar o iau pe alta carare,.care ma duce intr`o alta lume. Dar imi revin repede. Si`ti mai spun un singur lucru. Te iubesc.
Nu mai am nimic de zis. Sau nu mai vreau. La multi ani! Azi, Gabriel!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu