luni, 30 august 2010

Leapsa - Copilaria

Am primit leapsa asta de la imperfectgirl. Multumesc, Bia. ;;) Siii... hai sa raspund. :D



1.   I: Cat de mult ai dormit ?
     R: Pai..sincera sa fiu nu prea am dormit cand eram mica, mai ales in timpul zilei. Mi`aduc aminte ca la gradinita(camin) in fiecare zi, inainte de culcare aveam program de cearta cu doamnele educatoare pe tema asta.. pentru ca nu`mi placea sa dorm si mereu trebuia sa`mi gasesc altceva de facut, fara sa trezesc ceilalti copii.

2.   I: Cat de mult ai stat afara fara sa ajungi acasa ?
     R: Aaaaaa....chiar nu stiu. De obicei vara stateam afara, mult, cat de mult ma lasau ai mei :))


3.   I: Cat de mult ai stat treaz ?
     R: Cand eram mica? Sau acum? ... Atunci nu mai stiu.. acum..cred ca aproape 48 de ore..si dupa am dormit 24, cu mici pauze :))


4.   I: Cat de multe absente ai avut la scoala ?
     R: Destule. Adiiiica, in limita bunului simt, nu exageram..decat rar. :D :)) (ma crede cineva?) 
5.   I: Care a fost cea mai placuta vacanta a ta ?
     R: Cred ca au fost mai multe... De fapt, toate au fost placute in felul lor. Mai putin ultima, care e pe sfarsite.


6.   I: Inca mai tii legatura cu prietenii din copilarie ?
     R: Da, cu multi dintre ei. Cei cu care am crescut, care imi erau apropiati.

 
7.   I: In personalitatea ta de acum, mai pastrezi ceva din copilul de altadata ?
     R: Da, si voi pastra mereu.



8.   I: A existat o persoana anume care ti-a influentat viitorul ?
     R: Cred ca mama.


9.   I: Fiecare copil isi dorea sa aiba o anumita meserie, iti amintesti ce doreai sa devii ? Dar ce ai devenit ?
     R: Hmm...da, si`mi vine sa rad :)) ... Cand eram mica mica, adica pe la vreo 3-4-5 ani, imi doream sa devin vanzatoare la un magazin cu dulciuri. Ma fascina gandul ca voi fi inconjurata de toate bunatatile posibile, credeam ca vor fi ale mele si voi putea manca orice, oricand :))


10.    I: Care e cea mai frumoasa amintire din copilarie ?
        R:  Cu siguranta sunt mai multe, nu doar una. Imi vine in minte prima zi de scoala din viata mea, clasa I. Am fost cu ai mei la deschidere, dimineata, apoi au plecat, urmand ca la ora 12 sa se intoarca. Intre timp, in pauza, am iesit cu colegii in curtea scolii, unde m`am intalnit cu un vecin de bloc. Acesta venise sa`si ia baiatul (care era tot clasa I) mai devreme si m`a intrebat daca sunt gata sa merg si eu acasa. Nu am stat pe ganduri, am mers in clasa, mi`am luat ghiozdanul si am plecat. Ajunsa la bloc, constat ca ai mei parinti nu sunt acasa, asa ca am mers la o vecina, unde am stat pana pe la ora 4 dupa`amiaza. Cand mi`am adus aminte, am plecat acasa unde pe mama am gasit`o foarte ingrijorata, in timp ce tata ma cauta dispertat peste tot. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu