joi, 26 august 2010

!!!

Dupa postul anterior am primit si eu 'laude', ca tot omu`. Erau ceva de genu`: " lasa`te!, sterge blogul asta ca e doar o pierdere de vreme" ... Bai, mersi de incurajari, ce pot sa mai spun... Oricum, la cat de 'incantata' sunt eu de chestia asta.. m`a cam pus pe ganduri... Dar, pana la urma scriu pentru mine, nu pentru altii... si daca nu place cuiva ceea ce citeste aici, are sus in dreapta un X rosu pe care poate apasa oricand. si gata. Ce stau eu sa`mi bat capu` cu toti care au ceva de comentat!?! ... Am zis ca nu`mi mai pasa... si asa e! Nu`mi pasa!

2 comentarii:

  1. buuun ;;)
    asta e atitudinea pe care o asteptam de la tine.
    crezi ca mie nu mi`au zis chestii d`astea?
    da`mi se rupe de parerea altora.
    pt ca stiu in primul rand, pt mine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, asa e...
    Am ajuns la concluzia ca majoritatea persoanelor din jurul meu nu vor decat sa ma enerveze... Pana acum ceva timp, ma afectau... Acum..incepe sa fie mai bine!
    :*

    RăspundețiȘtergere