luni, 12 septembrie 2011

A inceput scoala

Astazi, pentru prima data, lipsesc de la prima zi de scoala. Astazi nu m`am revazut cu colegii, nu am povestit peripetii din vacanta, nu m`am inghesuit pe portile liceului, apoi pe usa de la intrarea in clasa pentru a`mi ocupa banca preferata, nu am revazut persoanele de care mi`era dor, nu am baut cafeaua de dimineata alaturi de ei... Astazi am stat acasa, uitandu`ma pe fereastra cum copiii mergeau, unii catre scoala, altii catre liceu, toti cu buchete de flori in maini si zambete pe buze. M`am simtit ciudat. Parca lipseste o parte din mine, ceva ce nu voi mai avea niciodata.Si acel ceva este lasat acolo, in locul unde mi`am petrecut ultimii 4 ani. Si fara urma de indoiala, pot spune ca au fost cei mai frumosi. Mai am trei saptamani pana incep facultatea. Pana atunci, vreau sa profit din plin de ultimele zile de vacanta, ultimele zile aici, acasa, alaturi de parinti si prieteni vechi. In scurt timp schimb totul, casa, colegi, oras. O iau ca pe o rovocare de care voi trece cu capul sus. Ma voi acomoda.
Le urez tuturor mult succes in noul an scolar, in special celor care au inceput clasa a 12`a. Va fi un an greu, dar de neuitat.

2 comentarii:

  1. Să ai cele mai frumoase ultime zile de vacanţă. Le merităm!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc la fel, Paula! Bineinteles ca le meritam, am trecut de un prag important!

    RăspundețiȘtergere