vineri, 2 septembrie 2011

Eli - Hey



"Inima mea plange si nu vreau sa vada
Nu vreau sa vada pentru ca nu intelege
Cum a trecut timpul si mie tot nu-mi trece
Pot trece peste o rana sau o palma
Dar sentimentele sunt cea mai dura arma"

"Eram la liceu si era dimineata
Desi nu esti aici te am in fata."

"Aveam un vis, cand ai plecat s-a stins
Acum cand inchid ploapele sunt in abis
Eram in paradis, ma ridicai de pe sol
Acum stau pe pamant cu sufletul gol."

"Te vad,te simt,tip tare,ma mint
Am incercat sa te ating,acum incerc sa te prind
Colind strazi prin care ne plimbam
Pe care ne tineam de mana si promiteam
Eu ce zic acum simt pe bune
Ma simt de parca am pierdut ce am avut mai scump pe lume."

"Vad blocurile toate locurile
Toate cladirile imi trezesc amintirile
Nu mai esti la liceu,nu mai e dimineata
Nu te tin de mana
Dar te am ïn fata"


2 comentarii: