vineri, 15 iunie 2012

Post nou.

     Dupa mai bine de 3 luni de cand nu am trecut pe aici, iata`ma! Am revenit. Sper pentru o perioada mai lunga de timp. Sincer, chiar mi se facuse dor de scris, de povestit diverse intamplari/activitati/momente prin care am trecut. Uitasem cum este sa ai blog, un mic jurnal online, in care sa poti scrie orice, oricand si despre oricine. Nu pun prea mare pret pe vorbele altora, atata timp cat mi`e bine. (am mai invatat cate ceva de la atatia oameni rai, este?). Dar nici ca nu`mi pasa deloc, nu pot spune. 
     Lasand nemultumirile la o parte, ca asa sunt eu de fel, uite ca incerc sa leg cateva cuvinte, sa sune bine, dar nu reusesc deloc. Iar sunt dreptace in domeniul asta (de fel sunt stangace, se intelege).
     Sa scriu...despre ce? A, despre mine, ca doar este blogul meu personal, si poate e cineva curios ce mai fac si cum o duc. Aproape am terminat un an de facultate, mai am sesiunea care imi da batai de cap maaaaaaaaaaaari. In rest, bine, sanatoasa, astept sa treaca timpul sa ma fac mare, sa ma marit, sa fiu bogata si fericita si sa traiesc 100 de ani. Glumesc. Habar nu am ce sa mai scriu. Si ma oftic, nu`mi gasesc cuvintele, parca nimic nu se leaga. Se vede lipsa blogging`ului. Dar imi revin eu. O zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu