miercuri, 27 iulie 2011

Incomplete

Sunt fericita. Si implinita. Am luat bacul, am intrat la facultatea pe care mi`am dorit`o, la buget. Imi place in vacanta, sunt relaxata, linistita. Dar simt ca lipseste ceva. Multi mi`ar spune ca am obtinut tot, de ce ma plang?! Dar lipseste esentialul, cel din inima mea..Nu ma asteptam ca impactul revederii sa fie atat de puternic. Cum nu ma asteptam nici ca lucrurile sa decurga asa. Sunt constienta ca raul mi`l fac singura, cu mana mea. Pentru cateva clipe de fericire, platesc apoi inzecit, cu lacrimi si suferinta. Dar clipele alea sunt de neegalat. Si nu`mi pare rau de nimic. Am sufletul rupt in mii de bucatele. Uneori ma intreb, oare cum de mai rezist asa?! Ma ambitionez sa cred ca va fi bine si merg mai departe! O spun cu inima, caci mintea ar spune altceva.

4 comentarii:

  1. incearca sa gasesti echilibrul intre traire si ratiune. stiu, nu poti atinge echilibrul in adevaratul sens al cuvantului, insa iti poti defini propriul echilibru... in cazul "revederilor" are un puternic efect de relaxare.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Sonny: ce usor e de zis.. de`ar fi la fel si de facut..

    RăspundețiȘtergere
  3. Ocupă-te de tine, ai să vezi că şi sufletul tău va dansa în curând.

    RăspundețiȘtergere