joi, 16 iunie 2011

Dezamagita de mine

Sunt persoane care apar pentru scurta vreme, apoi dispar, dar isi pun amprenta asupra mea.  Sunt persoane pe care am impresia ca le iubesc (da, doar am impresia. pt ca senzatia asta mi`o lasa ele, mie). Sunt persoane de care ma atasez usor.. si sunt persoane care se ataseaza de mine la fel de usor. Cu totul altele, mereu. Sunt persoane care reusesc sa ma impresioneze intr`un mod foarte placut, foarte usor. Dar la fel de usor ma dezamagesc. Singura persoana de care nu as fi vrut sa fiu dezamagita vreodata sunt eu. Si acum... sunt dezamagita de mine (ca sa ma leg si de titlu - care nu prea are legatura cu ce aberez eu pe aici). Si da, sunt dezamagita. Da` rau de tot. Pentru ca nu mai am ambitie si orgoliu. DELOC. Niciodata nu reusesc sa ma pun pe primul loc in viata mea. Intotdeauna se gaseste cineva care sa fie prioritar, pe care sa vreau sa`l ajut sau sa`l fac fericit. Dar eu? La mine se gandeste cineva asa? Nuu... Am renuntat la mult prea multe. Ca in final sa ma aleg cu ...nimic. Si nu ma invat minte o data.
Sunt si persoane care si`au batut joc si m`au dezamagit. Rau. Dar care raman acolo, cuibarite in sufletul meu. Si ma incapatanez sa le pastrez, orice ar fi. Sunt persoane care au mare influenta asupra mea. Unii pozitiva, altii negativa. Nu refuz nimic, le accept pe toate. Sunt persoane care`mi fac rau. Dar pe care le iubesc. Mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu