duminică, 22 mai 2011

Sunday morning

Este cu mult trecut de ora diminetii si eu sunt inca in pat. Incerc sa ma adun si sa`ncep o noua zi cu zambetul pe buze. Numai ca astazi ma simt obosita, mult prea obosita. Si zambetul se ambitioneaza sa nu apara pe chipul meu. Am langa mine o oglinda in care ma uit des. Sunt urata, palida, trista, am privirea pierduta si ochii aproape inlacrimati. Imediat cum m`am trezit, gandul mi`a zburat la tine. Iar. Si iar. De fapt mint, erai in gandul meu de cand am adormit. Sau mai bine spus, esti mereu in mintea mea. Dar mereu, mereu. Te`ai cuibarit acolo si oricat de mult mi`as dori si as incerca sa te scot, nu reusesc. Stii ca sunt momente in care pur si simplu nu te mai suport? Pentru ca esti mult prea aproape de mine. Dar totusi..atat de departe. Ai observat stralucirea de pe chipul meu, atunci cand te vad? Nu, tu nu vezi si nici nu stii nimic. Dar poate ca`i mai bine asa. Muuult mai bine. ... Stii ce? Uneori imi doresc sa nu te fi cunoscut vreodata. Sa nu fi facut parte din viata mea in niciun fel. Poate altfel ar fi stat lucrurile. Dar imi revin repede. Oricum ar fi, timpul nu se intoarce. Am facut greseli pe care mi le asum, pentru ca nu le pot schimba. Si nici nu as vrea sa le schimb.

4 comentarii:

  1. Buna, Draguta.
    Am dat peste blogul tau din intamplare cautandu-mi semnatura. La finalul fiecarui mail sau postare ma semnez la fel ca tine : "Ally". M-a imresionat ultima ta postare si totodata poza de profil (care probabil este luata de pe net - dar nu asta e ideea). Ideea este ca asa cum te simti tu acum : mohorata, deepresiva, fara viata si fara chef, nu e bine. Nu e bine atat pentru tine cat si pentru cei din jurul tau. Am trecut si eu prin asta. Si am reactionat la fel ca tine : scris pe blog, poze triste, etc...Am un blog trist pe care momentan l-am blocat din cauza ca era public si din cauza caruia am fost judecata si inteleasa gresit de catre toti cei ce intrau si citeau acolo.
    Stiu cum e. Iar terapia aceea cu oglinda pe care o faci dimineata te-ar putea ajuta in mod pozitiv. Ce-ar fi sa te trezesti intr-o dimi, sa iei oglinda in mana, sa te uiti la tine si sa iti spui : Ce frumoasa sunt astazi ! Ce bine arat ! Merit sa fiu iubita si apreciata pentru tot ceea ce sunt eu! Sunt bucuroasa pentru ca sunt sanatoasa, pentru ca traiesc! S-ar putea ca in ziua aceea sa primesti destule complimente care sa sa iti ridice moralul, chiar daca ele nu vin de la EL. S-ar putea ca ziua aceea sa fie o zi superba , o zi in care toate lumea iti zambeste, iti vorbeste frumos. Ziua aceea ai putea-o transforma intr-o perioada, perioada in luni si astfel sa te obisnuiesti cu gandul ca ai o viata frumoasa si linistita de care te bucuri.
    E aiurea sa suferi si sa plangi pt un om caruia nu-i mai pasa. Dar stii cum se spune : Victima isi atrage singura agresorul asupra ei. Astfel prin puterea gandurilor si a cuvintelor ne atragem singuri binele sau raul asupra noastra. Gandurile negative si autodistructive atrag evenimente nefericite si situatii neplacute.
    Esti frumoasa, esti desteapta si mai mult decat atat esti FEMEIE ! Pentru ce atata suferinta ? Crezi ca se merita ?
    Ce-i al tau e pus deoparte !
    Take care ! Si muuuuuult succes !

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ally: Multumesc mult pentru cuvintele frumoase. Ai mare dreptate in ceea ce spui, doar ca uneori sentimentele sunt mai puternice decat vointa mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult ca mi-ai vizitat blogul.Si al tau e foarte frumos,mai ales ca spui tot ceea ce simti,ca intr-un jurnal:).
    Referitor la postarea asta si la comentariul tau "sentimentele sunt mai puternice decat vointa mea":scumpo,trebuie sa ai ambitie,pentru ca,in caz contrar,amintirea lui te va urmari mereu si iti va distruge orice relatie,orice incercare de a fi fericita.Nu ai cum sa-l uiti definitiv,pentru ca face parte din trecutul tau,din viata ta.Insa trebuie sa iti amintesti de el ca de un simplu...fost:),nimic mai mult.Nu trebuie sa iti distruga fiecare moment de implinire.Fii fericita,pentru ca poti si fara el!

    RăspundețiȘtergere