joi, 17 februarie 2011

Raspuns

Am ramas datoare cu un raspuns la acest post.

"Exista iubire adevarata?" - Da, exista!  Poate ca sunt prea mica sa pot spune ca am intalnit`o, dar eu asta simt.

"Sau sentimentele se schimba o data cu trecerea timpului?" - Cred ca asta depinde de mai multi factori. Daca esti cu persoana respectiva, sentimentele se pot intensifica odata cu trecerea timpului. Daca te`ai despartit de acea persoana, timpul poate fi un factor decisiv. Te poate ajuta sa mergi mai departe si sa privesti totul ca pe ceva frumos, o experienta de viata, sau te poate face sa iti dai seama cat de importanta era pentru tine. Insa, atunci cand timpul deterioreaza sentimentele, nu mai putem spune ca a fost iubire adevarata.

"Poti iubi o persoana toata viata?" - Asta categoric DA. Si am primit de la persoane mult mai mari decat mine, argumente solide care m`au convins. Chiar daca intre voi au intervenit o multime de obstacole, chiar daca fiecare are o alta relatie, acea iubire adevarata iti va ocupa mereu un loc imens in suflet.

8 comentarii:

  1. Multumesc, Alex. Dar stiu ca nu multi sunt de acord cu mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cei care nu sunt de acord cu tine inseamna ca nu au treuct prin ceea ce ai trecut tu ... sau cel putin nu au iubit cu toata fiinta lor asa cum altii care sufera au iubit. Pana nu trec prin asa ceva nu au cum sa inteleaga unele lucruri. Este o vorba "Eu am fost ca tine , tu mai ai pana vei fi ca mine" vorba asta trebuie spuna celor care spun ca nu se vor indragosti niciodata , sau celor care se cred "zmei" ...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alex: Asta le`am spus`o tuturor: Pana nu ajugeti in situatia in care ma aflu eu, nu ma veti intelege. E usor sa`ti dai cu parerea cand nu esti implicat. Si multi nu stiu cat rau pot face niste cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt unul dintre cei care nu este de acord cu tine, ca de obicei :P
    "Exista iubire adevarata?" Nu! Este parerea mea pe care nu o impun nimanui si am motivele mele sa cred acest lucru, motive pe care le-am enumerat la postul celalalt despre "Iubire Adevarata".
    "Sau sentimentele se schimba odata cu trecerea timpului?" Da, se schimba si nu se intensifica asa cum ai zis tu. Toate cuplurile care sunt impreuna de ceva ani recunosc asta, "dragostea" se transforma treptat in obisnuinta si respect fata de celalalt.
    "Poti iubi o persoana toata viata?" Bullshit!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Hedwig: ma bucur ca esti de acord cu mine.
    @Ionut: parerile sunt impartite.

    RăspundețiȘtergere