joi, 28 martie 2013

In loc de soare...ninsoare!

In toiul primaverii, in loc de soare, temperaturi din ce in ce mai ridicate, verdeata, veselie.. avem parte de zapada. Cum nu se putea mai urat. Si cat ma bucuram ca a trecut iarna..mai ales dupa doua saptamani de stat la 1800m altitudine, unde cat vedeai cu ochi era numai alb, speram ca totul a trecut si o sa pot lasa hainele exagerat de groase in sifonier. Frigul cred ca imi este unul din cei mai mari 'dusmani'. Nu ne intelegem deloc, oricat as vrea eu. Nu imi place, ma deprima, imi da o stare permanenta de nervozitate. Bine, eu sunt foarte friguroasa..poate si din cauza asta, pt ca oricat de multe haine as imbraca iarna, tot mor de frig. Cineva mi-a spus chiar ca as putea suferi de vreo boala :)). Care, boala frigului? Exista asa ceva?
Lasand asta la o parte, prea au scazut temperaturile astea brusc. Nu-mi placeee...

2 comentarii:

  1. Depinde de personalitatea fiecarui individ. Unii au depresii estivale, si detesta vara.
    Se poate ca tie personal sa nu iti placa iarna, poate nu in sensul exagerat.
    Nu o pot considera ca o boala ci ca o preferinta personalitatii noastre.
    Eu personal detest vara, si am depresii dar reusesc sa supravietuiesc cumva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai e ce a fost o data, vara reusai sa stai pe banca pana dimineata la 3:00 in tricou si pantaloni scurti, acum la ora 23:00 deja trebuie bluza pe tine si pantaloni lungi...

    RăspundețiȘtergere