vineri, 23 septembrie 2011

M.

Post de multumire si apreciere. Pentru tine, cel care mi`ai fost alaturi neconditionat, in ultima perioada de timp, m`ai ajutat sa imi dau seama ca lumea nu s`a sfarsit si ca pot merge mai departe indiferent de situatie. Pentru tine, cel care mi`ai suportat toanele, ai pierdut noptile ascultandu`ma si incercand sa ma calmezi, cand nu mai stiam de mine, mi`ai explicat de n ori aceleasi lucruri si nu ai renuntat pana nu m`ai facut sa le inteleg. Pentru ca ai fost langa mine atunci cand toti m`au uitat, ai reusit sa ma faci sa`mi deschid sufletul si sa`ti spun tot ce ma framanta. Si ai incercat sa ma intelegi, lucru pe care nimeni nu l`a mai facut. Datorita tie am reusit sa privesc lucrurile altfel, asa cum sunt ele de fapt, nu cum ma incapatanasem eu sa le vad. De ceva timp, parca traiesc un vis. Ma simt linistita, calma, relaxata, am zambetul pe buze si mi`am recapatat acea privire pe care nu o mai avusesem de foarte mult timp.. Ai trecut de respingeri, ziduri groase, usi inchise, si in final ai reusit sa`mi intri in suflet. Tot din suflet iti multumesc pentru tot ce ai facut si faci pentru mine, sunt lucruri marunte, dar semnificative. As vrea sa stii ca esti o persoana speciala in viata mea. Apreciez sinceritatea de care dai dovada de fiecare data cand te nemultumeste ceva, nu mult spun lucrurilor pe nume. Imi place ca ma certi atunci cand gresesc, dar o faci intr`un mod placut. Tot datorita tie am inceput sa imi recapat increderea in mine, ambitia si orgoliul, lucruri esentiale la care am renuntat mult prea usor. Cu toate ca la inceput mi s`au spus numai lucruri urate despre tine, tocmai asta m`a facut sa imi doresc sa te cunosc si sa vad cum esti, de fapt. Ma bucur mult ca am avut norocul sa te intalnesc. Imi place ca, inainte de toate, imi esti cel mai bun prieten. Si nu`mi doresc sa te pierd. Nu prea stiu sa spun in cuvinte tot ceea ce simt. Si poate ca nici nu as vrea. Tot ce`mi doresc este ca tu sa simti. Inca o data, iti multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu