sâmbătă, 23 iulie 2011

Relaxare

Oficial, am intrat in vacanta. Si tot oficial, sunt studenta la kinetoterapie. Nici nu am avut timp sa realizez ca de`acum nu mai am niciun stres, ca o sa ma trezesc linistita dimineata, ca a venit in sfarsit vacanta mult asteptata. Privind in urma, nici nu stiu cand a trecut clasa a 12-a, apoi bacul si admiterea la facultate. Cum cred ca am mai spus, la admitere am avut de dat o proba sportiva - eliminatorie si o proba scrisa la romana si biologie, Rezultatele au fost peste asteptarile mele, dar mi`au dat mai multa incredere in mine. La proba sportiva am luat 9.65 iar la cea scrisa, 9.70. Nota de admitere 9.68. Nu mica mi`a fost mirarea cand am vazut ca am a 4-a medie pe facultate. De fapt, pe toata universitatea. Ma bucur ca am reusit tot ce mi`am propus, cu toate ca uneori simteam ca ma prabusesc. Ma simt atat de bine cand ii vad pe ai mei multumiti si mandrii de mine. Este un sentiment foarte placut. Mai am doua luni de vacanta de care vreau sa profit din plin, sa ma distrez si sa uit de toate lucrurile rele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu