marți, 7 iunie 2011

Una s`a dus. Mai sunt patru

Astazi am avut prima proba a examenului de bacalaureat - limba romana, oral. Privind in urma, pot spune ca a fost usor, dar numai eu stiu cat de greu au trecut ultimele doua zile (mai ales ultimele doua nopti, in care nu am dormit 2 ore adunate). M`am mai linistit putin, acum urmeaza proba orala la limba engleza, care va fi peste doua saptamani. Saptamani in care trebuie sa invat cat pot de mult, mai ales pentru probele scrise. Sper ca totul va fi bine.

4 comentarii:

  1. Va fi bine stai linistita. Bacul e o nimica toata pe langa ce urmeaza la facultate. Felicitari pentru prima proba si succes in continuare. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes si sa treci cu bine peste examene.Mai am si eu un an si vine bacu si peste mine

    RăspundețiȘtergere