miercuri, 20 aprilie 2011

Schimbare de plan?!

De cand ma stiu, singurul oras in care ma vedeam la facultate, apoi lucrand, locuind, era Bucuresti. De ceva timp insa, am inceput sa ma tot ganesc si la alte posibilitati. Am auzit foarte multe pareri, pro si contra. Un alt oras in care as putea studia ar fi Craiova. Sunt tare nehotarata, nu stiu ce sa fac. Un avantaj pe care il are Bucurestiul este ca acolo cunosc foarte multe persoane si mi`ar fi mult mai usor sa ma acomodez, pe cand in Craiova nu cunosc pe nimeni. Acum, cand mai e atat de putin...trebuie sa ma gandesc foarte bine, ca apoi sa nu`mi para rau.
Astept cateva pareri si din partea voastra. 

12 comentarii:

  1. Ciao! Cluj-Napoca sau Timisoara.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Official: Multumesc pt sfat. Imi place Timisoara, dar este muuuult prea departe de casa :(

    RăspundețiȘtergere
  3. În ce oraş stai?
    Eu stau în Craiova şi sunt la facultate aici. Acum depinde ce fel de facultate ai vrea să urmezi

    RăspundețiȘtergere
  4. Bucuresti. Si iti spun asta eu, care sunt oltean si puteam alege Craiova.

    RăspundețiȘtergere
  5. well...eu te astept in Craiova :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. nu conteaza atat locul, cat conteaza oamenii.
    gandeste`te unde ti`ar fi mai bine.
    dar eu te`as sfatui sa alegi Bucurestiul.
    nu fa greseala pe care am facut`o eu..

    RăspundețiȘtergere
  7. @imperfectgirl18: Scumpa mea, eu credeam ca Pitestiul este ceea ce ti`ai dorit si ca nu`ti pare rau... Sunt putin confuza, dar Bucurestiul este cam singurul oras in care cred ca m`as simti ok.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici sa nu te gandesti la Craiova :P

    RăspundețiȘtergere
  9. ehh..asta imi doream atunci.
    acum sunt scarbita pe toate planurile..
    dar e cam tarziu sa mai pot face ceva :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca as mai fi de varsta ta, as alege Anglia, indiferent in ce localitate, dar in Anglia sa fie... peste doi ani, fiul meu va urma o facultate acolo.
    In alta ordine de idei, daca nu pleci din tara, alege Bucurestiul... am urmat o facultate in Bucuresti, facultate de stat si a fost bine :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Carmen: multumesc frumos pentru sfat. Nu voi pleca din tara, dar ma voi duce in capitala. Intai sa trec de bac si admitere. :D

    RăspundețiȘtergere